Mittwoch, 19. Februar 2014

London Fashion Week Autumn / Winter 2014 / 2015

London Fashionweek bitti ama hala defileler heryerde konusuluyor.
Bu seneki London Fashionweek benim icn cok güzel izler birakti ardindan. Birer birer tüm Defileleri izledim,derledim,topladim ve degerlendirdim kendi adima :)
Sizlerle yine bu yilki favorilerimi paylasmak istiyorum.
Umarim begenirsiniz iyi seyirler



Topshop Unique 


Ilk defilemiz Topshop Unique , benim cok severek takip ettigim bir marka. Genclere cok hitap ediyor ama ayni zamanda herkezin bir kendine göre bir parca bulabilecegi bir marka.
Bu yil Gri ve kahverengi tonlarinin uyumunu bize sergileyen Topshop ayni zamanda farkli kumaslarida bir araya getirmis ve ortaya muhtesem bir görüntü cikmis.
Spor şiklik diye buna derim ! 


Vivienne Westwood Red Label

çilgin Kadin Vivienne Westwood ! 

Bence en degisik ve siradisi tasarimcilardan biri Vivienne Westwood. Artik kendini kantilamak zorunda degil,
cünkü o coktan biryerlere gelmis ve Mesleginde basarisini kantilamistir.
Her zamanki gibi cilginca bir Defile oldu.Herkezi eglendirmeyi basardi ve ayni zamanda büyüledi.
Vivienne Westwood zamansiz bir kadin. Tasarimlarida zamansiz her yasa uygun her yasta cilgin kadinlar ve kizlar icn 
tasarliyor.
Bu Defilesinde yine Punk esintileri var her defilesinde oldugu gibi. 40 - 50 yillarin esintilerinide tasiyor ayni zamanda.
Hem cok sexy hem cok cilgin bir kadin ortaya cikarmis Vivienne Westwood. Bu yil her defilede oldugu gibi oda diz alti
etekleri kulanmis ve bol Mantolar.
Degisik kumaslari bir arada kulanma modasinda katmis defilesine ve ortaya muhtesem eglenceli Tasarimlari ortaya cikmis.

Emilia Wickstead

Sosyetik Gardrop ! Emilia Wickstead bu isimle cok aniliyor son zamanda.
Kendisi artik Fashion Week listesinde her zaman görücegiiz Tasarimci olarak yerini kesinlestirdi.
Tüm Sosyete ondan giyinmek istiyor ! Defilesindede bu yüzden herkezin beklentisi cok büyüktü.
Emilia Wickstead bu beklentilere bence hakkini verdi ve muhtesem tasarimlarini görücüye cikardi.
Tatli kirmizi,Beyaz,Siyah,Yilan derisi , Deri hersey vardi bu Defilede !
Sexy Vamp parcalar herkezi büyüledi. Kumaslar bence ön plandaydi. Her kumas ayri güzel her kumas ayri özeldi !

Barbara Casasola 

Beni aslinda acik konusmak gerekirse cok takip ettigim bir Tasarimci degildi ... Bu seneki defilesine kadar !
adeta agzim acik kaldi ... kendi kendime neden ben bu Tasarimciyi gözümden kacirmisim dedim.
Barbara Casasola Brazilyali tasarimci Feminen ve Maskülen olan Tasarimlarini gün gectikce dahada güclendiriyor.
Feminen,Maskülen,Vamp ve ayni zamanda Sexy ... Bu dört kelime bence Tasarimlarini tam olarak anlatiyor.
Ben cok begendim ve artik takip listeme adini yazdim Barbara Casasola Tasarimciyi.
Casasola bu defilesinde Transparan kumaslar , Bordo,Lila,Gri.Beyaz ,Krem rengi gibi renkleri tercih etmis.Ayni zamanda bu yil oldukca yaygin olan uzun Mantolar ve midl etekleride kulanmis.Muhtesem bir defileye imzasini atmis !




Eveeet benim gözlemlerim bu kadardi umarim begenirsiniz.
Birdahaki yazimda görüsmek üzere.

xoxo Melek :)




2 Kommentare:

  1. Was ich sagen wollte ��
    ich finde es cool dass du mode designerin bist, ist ein traumberuf für viele ��

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. danke dir ! seit meiner Kindheit,wollte ich Modedesignerin werden :)

      Löschen