Donnerstag, 6. März 2014

Paris Fashionweek 2014/2015 Autumn / Winter

Paris Fashionweek yani Modahaftasi geride cok güzel izler birakti ... hala o muhtesem Defileler konusluyor.
Ben yine sizler icin Favori Defilelerimi ve her Koleksiyondan favori parcalarimi birlestirdim,toparladim ve sizlere paylasmak istiyorum.

simdiden iyi Seyirler :)




Chanel 

Chanel Süpermarketine hosgeldiniz ! 

evet bende ilk gördügümde yüzümde kocaman bir tebessüm ve saskin gözlerle baktim.
Chanel her seferinde kendini yenilemeye ve herkezi sasirtmaya devam ediyor ve edicekde.
Bu seneki Defilesi önceki defilelerinden bam baskaydi ! Mankenler adeta Süpermarkete alisverise gelmisler gibi düzenlenen Podyumda yürüdüler ... ve Alisveris yaparmis gibi cok rahat ve spor bir gösteri oldu.


Bu sene Chanelin bence Kiyafetlerinden cok ayakkabiliar ve Aksesuarlari konusuldu ! Renga renk bir defileleyle karsimiza geldi Chanel ... yine o vazgecilmez kendine has kumasi cogunlukldaydi ... deri,yün kumaslar ve tabiki tüvit kumas ... Spor ve Casual olan Kiyafetlerde ceketler kisa tutulmuski Kadinligi ve vücüt hatlari ön planda tutulmus ... kat kat kiyfetler ... cesit cesit kumaslar ve Spor,rahat ve ayni zamanda Casual olan bir Sehir kadini ! Ben bu defileyi hafizamadan uzun zaman silemicem kesin !




Elie Saab


daha önceki yazilarimdada bildiginiz gibi Elie Saab benim icin Kadinlarin rüyasini gerceklestiren bir Tasarimci ! Bu defilesindede yine Disilik ön plandaydi ... Tasarimci Koleksiyonunda ünlü Sanatci Mark Rothkonun sanatindan esinlenmis ... genelde uzun ve bol pacali Pantolonlar ön plandaydi... yesil,bordo,ten rengi ve siyah renkler genelde kulanilmis ve cesitli payetler,dantel ve kürk kumaslari kulanilmis. Ne kadar Modern bir görüntü olarak görünsede 50 ve 60'li yillarin esintileri var. Yine Rüya gibi bir Defile olmus ve her zaman cok Kadinsili ön planda tutan bir Koleksiyon. 


Hermes


Hermes markasi benim icin Rahatlikla,şikligi ayni anda barindiriyor.Bu defilesinde Kadinligin icine bir Erkeksi rahatligi göz önünde bulundurmustur.
Uzun ve bol Mantolar ... boyfriend pantolonlar ... middl boy etekler .. adeta rahatligi ifade ediyor... genelde tabiki kis kumaslari
kulanilmis ... renkler ise tam bir Sonbahari animsatiyor kemik beyazindan tut gri ve siyah tonlara kadar her Sonbahar be kis 
renkleri var. Cok güzel bir Koleksiyon olmus ... ben bayildim.







Bir Moda haftasinin daha sonuna geldik umarim sizlerle paylastirim yazimi begenirsiniz .

Birdahaki yazimda görüsmek üzere .

xoxo Melek Demir 





Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen