Montag, 10. Februar 2014

New York Fashionweek 2014/2015 Autumm/Winter

Bir Modahaftasinin daha sonuna geldik. Birbirinden güzel ve büyüleyci Fashionshowlara sahit olduk.
New York Moda haftasina damga vuran tasarimlar ve tasarimcilar bu senede idaalarini sürdürdüler.
Ben yine iclerinden benim favorim olan ve begendigim Koleksiyonlardan bir kac parca sizlerle paylasacagim.
Umarim begenirsiniz. Iyi seyirler ...



Victoria Beckham

Benim herzaman cok begendigim gerek tasarimlari gerek kendisi olsun her zaman Stiline be Modaya bakis acisina hayran oldugum bir Kadin. Victoria Beckham bence herkeze sade ve tek bir parcaylan nasil Stil sahibi ve şik olunur herkeze kanitliyor ve gösteriyor.
New York Fashionweekdeki bu seneki koleksiyonu yine tam olarak kendisini anlatiyordu.
Sade ve tek parcalari bu kadar gösterisli ve bi okadarda degisik olan bu koleksiyona hayran kaldim.
Kendisi her zaman kendi giyecegi seyleri tasarladigini söyler.
Defileden sonra kendisi bu seneki Koleksiyonunu bir cümleyle anlati : "It is very new but still essentially me" !




Porsche Design

70'lerin Jet setleri bu Koleksiyonlan kesinlinle geri dönüs yapti ! 

diz altina kadar bol deri etekler altina deri topuklu cizmeler ve üzerine bol kazaklar !
Cok degisik ve bir okadarda cok güzel olan Porsche Design'in bu seneki Koleksiyonuna bayildim.
Sene kesinlikle bir cok Kadina ilham kaynagi olacagindan ve kis aylarinda yeni bir Stil karsimizda bulacagimiza eminim. Ben cok begendim ve kesinlikle Stilim icn Ilham kaynaklari arasina kayit ettim bile.



DKNY by Donna Karan

Kadinsi,sexy ve ayni zamanda insansi zorlamayan parcalar dersek ilk akla gelen isim kesinlikle Donna Karan oluyor. Tasarimci adeta rüyalar tasarliyor. Benim favori Markalarim arasinda bulunur her zaman.
Bence cogu Kadinin'da Stilögretmene diye bilirim. DKNY Koleksiyonu bu sene kesinlikle cok degisikti ve her zamanki gibi yine sasirmayi basardi. Donna Karan bu seneki ilhamini Hip Hop dünyasindan almis ve her parcasina katdigi o Spor ama Kadinsi dokunuslari göz önünde bulundurmus.Genelde Baseballceket ve Spor ayakkabi terci etmis.Koleksiyonu aslinda hemen hemen Siyah ve Beyazdan olusuyordu ama ben sizlere iclerinden bi kac tane renkli de göstermek istedim.
Ben bayildim bu seneki Koleksiyona !

Jason Wu

son olarakta Jason Wu imzali Koleksiyon ...
Amerikali tasarimci genelde zamansiz tasarimlar yapiyor. Hic bir zaman Moda veya Trend diyemiyorsunuz ama her zaman bizimle ve heryerde oluyor bu tasarim cizgisi. Bu Tasarimnda beni cok sasirtan ve cok begendigim iki kumasi bir araya getirmis. Parlak ve Ipek kumaslari mat ve agir kumaslarla kombine etmis.
90'li yillardan parcalarin kesimlerine ilham almis.Cok soguk renkler tercih eden tasarimci bence yinede cok canli bir Koleksiyon yapmis.



New York Fashionweekden favorilerimi sizlerle paylastim umarim begenirsiniz.

Birdahki yazimda görüsmek üzere. Gülümsemeniz hic eksik olmasin.

xoxo Melek Demir

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen