Sonntag, 9. Februar 2014

OOTD



Bugün hava Almanyada soguk ama hala kar yagmadi.
O yüzden havaya uygun bir sekilde giyindim. Bugünki secenegim kirmizi ve siyahdan yanaydi.
Bu sezon cok Trend olan Ekose desenden yana kulandim tercihimi. Boyfriend tarzi akimi banada bulasti ve ben cok sevdim,ilk basta tereddüt ettim cok zayif ve boyum kisa oldugundan belki biraz komik durur diye, ama aksine bence herkeze boy,kilo fark etmet Boyfriend tarzi yakisiyor bence.
Biraz Oldschool biraz Elegan ve birazda Spor takildim bugün:
Umarim beyenirsiniz...

Resimlerin altina hangi parcayi nerden aldigimi yaziyorum...







Boyfriend Jacket : Pimkie
Skirt                   : Zara
Boots                 : Pimkie
Bag                    : No name
Scarf                  : H&M

bridahiki yazimda görüsmek üzere...

xoxo Melek Demir

6 Kommentare: