Montag, 27. Januar 2014

Outfit of the day


Ilk Bugün ne giydim yazimida yaziyorum umarim nice yazilar nasip olur.


Bu kombinim iki gün önceden.
Bordi ve Siyah renkleri terci ettim.Özellikle Deri agirliki bu kombinimi cok seviyorum.
Neyi nereden aldigimi detayli bir sekilde asagaya yaziyorum.
Ama genelde aldigim kiyafetler Almanyadan oluyor.






Fötr Sapka: H&M
Gömlek:     Zara
Etek:          Zara
Yelek:         New Yorker
Ayakkabi:    Zara
Saat:          Donna Karan 


Umarim begenirsiniz.

xoxo Melek

7 Kommentare:

  1. hepsi ayrı bir güzel de ama yüzüklere bayıldım:))

    AntwortenLöschen
  2. Thank you so much !!!

    I visit your blog ! :)))

    xoxo Melek

    AntwortenLöschen
  3. AMAZING hair, love!

    i really like your template!

    XX, Juju

    www.on-way-to-paradise.blogspot.com

    AntwortenLöschen