Freitag, 24. Januar 2014

Buralarda yeni #newcomer

Merhabalar, Welcome, Hallo.


Ismim Melek 21 yasindayim ve Almanyada yasiyorum.
Bundan bir sene önce bir Blog acmistim,ama malesef Sinavlarin stresli temposu yüzünden yarida birakmak zorunda kalmistim.Simdi ise Sinavlarim bitti ve Mezun oldum #happy
Biraz önce'de belirtdigim gibi Mezun oldum.Moda ve Tasarim mezunuyum. 3 Sene boyunca Modeschule Brigitte Kehrer Moda ve Tasarim okulunda gittim ve ordan Agustos ayinda Mezun oldum. Moda 'ya olan askim ve tutkum kücük yaslarda basladi.Kendimi bildim bileli cizimler yapardim... büyüdükcede Modaya olan ilgimde büyüdü ve Kiyafetlet tasarlamaya basladim. Hayallim olan Moda Tasarimciligina okumaya karar verdim ve okudum!

Blogumda sizlerle Moda,Modadünyasi,Streetstyle en son Moda Defileleri ve Trendler hakkinda yazacagim.
Umarim beraber iyi Vakit geciririz.

xoxo Melek




2 Kommentare: